camno nak buek ni?

Penat tau godek2...

Taulah dah lama tak godek2 blog...dah bertahun guna template yg sama  tak bertukar.  Sesekali bila MC walaupun kepala weng nak gak gedik2 tukau gamba.  Dah serupa minah jiwang karat pulak aku tengok blog berbunga2 headernya ni.

Nak letak gambar ni....dah crop baik punya.

Walaupun dalam gambar ni tak semua pandang kedepan...tapi atlis completelah kami berempat.  Selalunya jarang-jarang dapat bergambar berempat camni.



 Tapi bila upload mesti gamba kepala Mr. Kay kehilangan dahi.  Ejas lagi sikit...kepala Kyra pun turut serta pulak.  Hadoyaiiii.

Camne yek???
Nak uwek2 dah ni ngadap mende alah ni...dahlah lappy takde mouse, main raba-raba je.  Agak kurang stim disitu

1 comment:

Mazni said...

aku pun lemau bab ni nyah..terhingin jueee..tp x reti..ko tanya la filla nu ha..