Hitam Menawan

Black is one of my favorite color.  Kalau baju tu ada color biru, merah, kuning dan hitam..i'll definitely go for black.  Sangat terpanggil ok.

Not only for me...untuk anak2 pun kadang2 terjebak gak beli hitam.

Black shoes... ni semua kasut anak-anak masa dorang bawah setahun.

Pyjamas

Baju harian..

Dress

Tak ketinggalan tights2.
Gambar ni diambil masa umo Kyra belum 2 tahun...Ni pesen ikut ammi lah ni masa pantangkah Khilfi Syahmi.

My Mama penah cakap..."ada ke untuk anak perempuan pun beli baju itam..kalau anak lelaki takpelah jugak"..

2 comments:

Ms Pearl said...

mak pun minat hitam nyiah oiiii yang penting lemak lemak tepu kat badan ni ha boleh dishade kan dengan hitam heheheeheheeh

Cindyrina (The Princess) said...

comel wor!!!!