Nyah kau binatang!!

Sibuk tau binatang ni nak melepak di zon larangan.  Dia ingat orang suka ke dia main sorok2 gitu.....mak sentap hokeyyy
Balik beraya aritu mama aku prasan Kyra dok garu kepala dia bagai nak rak.  Sampai terjongket2 kaki menggaru.  Zasssss mak dia ni gi selak rambut dia.  Tu diaaaaaaa mak jumpa telo yg "aktif" dan adalah jugak jumpa anaknya.  Apalagi cari sampai Kyra cakap "kepala kakak sakit ammi"...alaaaa sianlah pulak.  Besoknya gi keja terus gi cari ubat kutu.
Bila dah kasi pakai camni...dia xmo bukaklah pulak shower cap tu.  brapa tahun nak pakai nak oiiii.  Tapi puas hatilah...skali pakai je dah selesai segalanya.  Siap aku pun pakai gak...risau kot2 kutu tu terbang.
Teringat masa skolah rendah dulu....penah kne kutu skali.  Mama kata...kutu ni kalau terbang nanti dia jadi harimau.  Cuak okay....gila xtakut harimau tiba2 terbang dari kepala.  Hebat penipuan mama...



No comments: