Puding Roti

Haritu tekak ni tetiba je rasa nak makan puding roti.  Memang x penah buat langsung...main belasah bedal je.

Surf tenet....most of the recipes show almost same ingredients and steps.  Jadi kita redah je..bahan dah ada....tekak dah gatal....tinggal tahap kerajinan je yg mcm nak ke taknak....nak ke taknak.  tp u can do it sheila....u can.

its my first puding roti uollllsss.  dalam oven punyalah tinggi mencanak naik....sekali bila dah kluar macam kene tarahlah pulok.  ahhhhh janji masih ada rasa puding.  Sosnya pun agak pekat.  Tapi takpe...cikgu kat skolah kata gagal sekali tak bermakna gagal untuk selama-lamanya

Ada yang kata..."ahhhh aku sambil tutup mata boleh buat puding roti ni".  Tolong jangan tipu ok!!!


3 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

urmm dap nya rupa nya... Yana selalu buat bila mood rajin dtg. yg paling senang kan, campur2, kukus.

eyndayusoff said...

Pernah buat sekali... teringin gak lately tapi malas buat... tengok org jual tak beli pulak :-)

mummy_ayu said...

yum yum..suka..tambah2 kalu makan ngan ice cream vanila