JIMBA

Jimba bukan abang kepada Jinbara.  Jimba adalah bersukaria.

Minta izin dengan incik suami untuk berjimba dengan KAWAN-KAWAN SAHAJA.  Tanpa anak-anak dan juga tanpa dia.  Now u know why I love my husband so much....sebab dia cakap OK uollss.

Maka pada 16/3/2013...berjimbalah saya dan rakan-rakan waghih di Avillion Admiral Cove, Port Dickson.  Dokek yo...lom kuat lagi nak pegi jejauh tak bawak anak-anak.  Akan diusahakan kelak..ahakss.

Overall...sangat best.  This is my second time here...and den suko tompek ni.  Makan eh pon sodap!!

(Gambar-gambar telah dicilok dari fesbuk Puan Norbayah Mohd Zahari a.k.a Noor NMZ.. sobab den maleh nak upload gamba dari tepon sendiri.  Lagipun kamera ko cantik kak...banding ngan camera tipon den..ahaksss)

 Kapal-kapal yang parking.  Ada yang tulis..FOR SALE gitu.  Alangkah indahnya kalo aku banyak duit.

Saya kelihatan seperti mengandung.  Kenapa baju..kenapa ko buat aku begitu??

Baby halimunankah yang dikendong itu??

Dah berpiknik di luar...dah lari tak cukup tanah sebab tiba-tiba hujan turun..makanya acara disambung dalam bilik pulak.  Maaflah tuan bilik sebab den baring ateh katil buek cam bilik sendiri plak.

Sarapan pagi.  Sodap gilo Hokkien Noodle itu.  Serius..SEDAP SODAP TASTY DELICIOUS

See..nasib orang berjimbara tak bawak anak...aku kene jadi bibik roommate bawak beg anak.  Ko menjatuhkan saham mak nok.  Peha pompuan sluar merah tu adalah sangat mintak ampunnnnn.  Bilo nak susut nok oiiiii


 Paparazi telah mengambil gambar dari balcony bilik.  Persis artis disitu.  Ahakss

Boleh nampak ikan berenang-renang kat sini.  Syiokkk oo

Dan ada juga pam minyak untuk kapal2.  Sapa2 datang sini lepas tu x cukup duit nak balik boleh kerja part-time isi minyak. 

Nanti nak pegi lagi...saya suka

1 comment:

Anonymous said...

salam.akak nk mnta tlg review pasal price kat sane boleh tak?

-ira