Birth Mark

 Kyra tak pernah tau yang dia ada birthmark dekat atas bahu kiri.  Satu haritu aku ni tak sengaja gi ambik gamba ni..motif yang aku sendiri pon taktau.

Masa dia tengok2 kat phone aku dia tanya..

Kyra:  Gambar apa ni ammi?
Ammi:  Bahu kakak
Kyra:  Apa kat "bau" kakak?
Ammi:  Ni tanda lahir.  Kakak ada tanda lahir.
Kyra:  Sambil menangis..kakak taknak ada o-oit kat sini.  Ammi buanglah kakak taknak.


Agak besar jugaklah..membesar seiring usia dia.

Jadi kenelah aku pujuk dia...kata kakak sama macam ammi.  Ammi ada tanda kat pipi kiri..kakak ada kat bahu kiri.  Ammi tak kisah pun.  Allah bagi kat kita..Allah tak bagi kat orang lain.

Ok dan sekarang she's ok with her birthmark.  Special apa..ko ada?? takde kan

2 comments:

✿ pink velvet ✿ said...

haha! bole pulak dia suruh buangkan :P

liea said...

hahahaha....naim kt pinggang kanan