Serangan kali ke-2

Sambil berdiri depan tv...(ye anak2 sy mmg suka tgk tv macam tv tu cuma size 14" je.  Kalo boleh nak masuk dlm tv tu)... khilfi menggaru kepala bagai nak rak.  Sangat luarbiasa garuan itu.

Pegi dekat dia selak rambut dia....arghhhhhhhhhhh ada telo kutu.  Tidakkkkkkkkkkk.  But what can i say? Anak aku sedang bergaul dengan kanak2 lain dirumah babysitter dan disekolah.  Tak rasa pon nak salahkan sesapa...dah habitat kutu dikepala.

So, silakan pakai ubat kutu ye anak2...tak pasal2 kepala abah ngan ammi plak jadi penempatan kutu nanti

3 comments:

mummy_ayu said...

ala..Iris dulu pernah gak kena sekali..memang adventure tul..

Mazni said...

paham nyah..aku geram bebenor klu nengok kutu ni...anak aku penah kena sekali la..mmg x sseanng duduk acik..syampu kutu, sikat kutu smpi dua..dan jari jemari acik...setelah kukerjakan tiga hari berturut2..Alhamdulillah smpi now dah takde...tak lalu teman nengokkan..tp benda tu normal la kan...hehehehe

✿ pink velvet ✿ said...

Kyra tu comei je berkemban, haha!