Special request

Kadang2 balik kerja kalau kaki agak penat...lenguh aku akan rendam kaki dlm air panas yg diletak garam kasar.  Kerja kat ofis ni samalah jugak konsepnya macam kerja kat Pizza Hut zaman dedolu...berjalan berjalan dan berjalan....turun naik tangga sampai lutut pon dh rasa berbunyi-bunyi.
Balik time nak berjalan lagi dari ofis ke monorail station...naik monorel transit naik pulak STAR...penat tak agak-agak?
Sebab si anak dara ni slalu tgk ammi dia rendam kaki makanya aritu dia cakap...
Kyra: kaki kakak sakitlah ammi
Ammi: iye...nanti nak tido ammi picit
Kyra: takpe tak payah picit, ammi letak air mcm ammi buat je
Ammi: air apa?
Kyra: air dlm "mangkuk" biru tu...yg ammi slalu letak kaki tu.
Huhuhuhu...dia pon nak jugakkkkkk.
Mamat kat sebelah tu geram je...cuma dia x tahan air panas.

1 comment:

mummy_ayu said...

Wah....pandai anak dara ko.....siap request lagi