Sempoi je asalkan kenyang

Macam dah lama tak masak....jadi marilah main masak-masak harini.  Pikir lauk yang simple je sebab pinggang aku adalah sakit utk berdiri lama.  Nak batuk pon takut sebab dia tangkap kat pinggang...huhu

Buat siakap stim kicap ikut suka aku je apa nak campak.  Ikan bilis goreng ngan cili kering, beans goreng pecah telur and rassam.  Lama sangat tak masak rassam...rasanya last masa zaman2 sekolah dulu kot.  Ni sebab selsema tak hilang2...ngan batuk lagi mintaklah resepi kat Indian ofismate.  Aku dah ingat2 lupa bahan2nya.

Less than an hour dah setel masak sbb lauk sempoikan.  Pastu baring laju2.

2 comments:

mummy_ayu said...

kira ok la nie..mcm2 gak la.

faizah muhammad said...

lauk sempoi pun ade 4 jenis. kalo sy ntah2 telur dadar ngan ayam goreng je..haha