Hadiah terperuk tanpa niat

Tengah takda kerja saja jelah view old album kat dropbox.   Sekali nampak pulak gambar ni.

Ni gambar masa awal-awal preggy haritu.  Awal aritu aku ni kan jenis APA PUN TAK BOLEH.  Semua malas...makan malas, mandi malas, cakap malas, jalan malas.  Segala-galanya malas.  Pegi kerja pun malas sampai awal tahun aritu tak pasal-pasal kene tolak gaji sebab dah terlebih cuti.  Dapat MC sehari tapi sampai 2-3 hari aku tak lalu gi keje plus uwek-uwek tak tentu arah.

Sekarang sudah back to normal..Sheila sudah boleh bergurau senda.

My 3rd boss gave me this sempena Christmas.  Belasah jelah...orang dah bagi kita ambik.






Awal-awal aritu aku tak lalu ok dengan bau ni.  Bukan bau ni je..semua bau aku rasa cam busuk.  Mr. Kay punya perfume pun aku tak kasi dia pakai.  Perfume dalam kereta pon abis kena cabut.

Tapi sebab aritu aku dah simpan lotion ni...sekarang kenalah cari balik mana aku simpan.  Huhuhuhu.

By the way...thanks Faan Jin.  Boss ni suka cakap camni kalau aku MC atau amik cuti.  "When you are not in, I feel like mau mati oooo".  hahhhaha..sesuka hati je.

No comments: