Si mata coklat

Mata saya coklat...walaupun bukan coklat yang gila obvious tapi tetap COKLAT.

Ingat lagi ada sekali tu .. masa tu aku belum kawin and belum pakai spek mata...mama tampar aku kat dalam bas.  Mama duduk tepi tingkap and aku duduk sebelah mama.  Mama tepuk peha aku nak cakap ngan aku and aku pandanglah mama.  Bila aku toleh mata aku terkenalah pancaran matahari petang...(fuh bahasa aku), Mama terkejut lalu tertampar sebab dia kata mama ingat hantu mana tadi.

Mujur dalam bas tu tak ramai orang tau...kalau tak kasi bikin malu je mama ni.

Huhhhhhhh.



Aku memang tak ramai kawan pun.  Senang berkawan tapi jarang untuk nak terlalu rapat ngan orang.  Cuma ada beberapa orang aja.

No comments: