Dia dan comin mato

Anak bujang ni tak sudah2 bergaya ngan spec mata ni lately. Padahal spec ni kakak yang punya...sampai kat dia...dia kata itu spec dia sebab abah tak belikan untuk dia.

Promised kakak to get her 1 new spec...malas nak dengar dorang bertekak pasal spec 8 hengget ni.


Siap paksa ammi snap gamba dia. Ayat dia..."ammi gambarlah abang".


Ammi tahan gelak je tengok dia tukar2 pose


Dah macam pose untuk majalah mangga je nak.


Ni gamba malam kelmarin. Beriya paksa ammi amik gamba dia. Ammi bantai terkekek sebab telinga dia terkepit camtu. Hadoyaiiii

No comments: