Mereka dihatiku

Ini bukan entry poyo.  Ini entry suka sampai rasa nak sengih 3 hari 3 malam walaupun yang disebelah dia bukan aku.

Sapa yang kenal rapat dengan aku akan tau sapa artis yang paling aku minati.

Most of the artists yang aku minat bila perati balik adalah orang-orang yang berumur.  Sopan sikit bunyinyakan? Amitabh Bachan, Rajnikanth dan artis kita yang perghhhh wa cakap lu kalau dia nyanyi tangkap terus bukan kat telinga je tapi kat hati juga is Ramli Sarip.

Punya minat sampai kat front cover dictionary pun aku letak gambar dia from newspaper cutting.  Pintu peti ais rumah lama pun aku tampal ngan gambar Ramli Sarip gak.  Pernah skali aku letak gambar Ramli Sarip as desktop picture masa kat ofis lama and kebetulan masa tu Mr. Kay pun rambut panjang...ex bos tanya..."Laki kamu ke ni Sharmila?" wahahhaha.

Pastu kat label blog entries aku ni...satu-satunya label artis adalah Ramli Sarip.  Kecintaan sungguh!!



Last friday Mr. Kay ada job yang mana artis jemputannya adalah Ramli Sarip.  Yuhuuuuu.  Kalaulah aku takda baby kecik masa tu...dah tentu2 aku gi menyemak kat Renaissance tu skali.


No comments: