Nangis

Balik ke rumah sendiri...nak masak tengok-tengok beras korang jadi camni.



Nangis tak??

Padahal aku dah letak cili keringlah..daun pandanlah kat dalam tu.  Masuk jugak kutu beras tu ke dalam.

Ingatkan macam bolehlah jemur sikit pastu bila kutu tu dah keluar boleh bilas masak.  Bila bukak penutup tu fuhhhhh dah berabuk gila plus macam berkulat kat belah atas.  Mr. Kay tengok kata buang jelah dah rosak teruk beras tu.  Adalah dalam 3kg lebih rasanya.

Sebulan je kot aku takde kat rumah.  Huhuhu

No comments: