Jogging tahunan

Cam biasa...aku jogging setahun sekali. Kalini kita jogging diawal tahun.

Kyra lagi best...siap mandi lagi sebelum dia solat subuh. Ammi buat style P. Ramlee je. Gosok gigi basuh muka.



Ni dah nak balik dah pon


Kyra dah penat. Baru half round tasik dia dah ckp lepas ni kakak nak makan nasi lemak. Hambikkk. Camna nak kecikkan badan tu kakak. Tengok ammi makan soto je. Lepas soto baru makan lempeng ahakssss.


Sib baik budak kecik ni diam je masa ammi tolak dia sambil berlari. Baju tido je sudah...takde sapa nak pandang kamu pepagi buta tu.

Gambar abah ilek sebab masa ni abah gi ambil kereta.

Harap2 lepas ni boleh tukar jadi jogging bulanan atau jogging suku tahun pertama. Huhuhu
posted from Bloggeroid

No comments: