Siapa baby sebenarnya?

Sebelum tido semalam jemur kain dulu...sib baik terpandang mesin...kalo tak mmg terlupa terus ada kain dlm mesin. Itu kelebihan ada mesin basuh dalam bilik. Korang hadooo??? hahah

Memula Khilfi teman aku...dia kalau teman biasalah..mmg mulut dia potpetpotpet tak berenti pastu suruh orang tgk muka dia masa dia ckp. Helloooo ammi ada keje tau. Dia macam merajuk sebab aku tak pandang muka dia sgt...pandang2 gitu pastu sambung sidai baju.

Khilfi: Ammi ni...abg cakapkan. Ammi taknakpun tengok abang. (muka kerut2 ala2 merajuk gitu). Memang kuat merajuk anak bujang ni.

Ammi: Nak merajuk sangatlah konon...pegi tido.

Dia pon masuk tido.
Bila dah selesai sidai baju...pastu cam biasa mak2 akan pastikan sinki kosong..remote ditempat remote..kemas2 sikit aku pon masuk tido.



Dia pun nak gak tido dalam tu. Masalahnya dia yang kat dalam...adik dia separuh dalam separuh luar. Boleh??
posted from Bloggeroid

No comments: