Bukan saja-saja

Khilfi selalu je merajuk kata "asyik-asyik ammi je tidur dengan adik..asyik2 ammi je". Suka sebut asyik-asyik tau dia ni. Ingat ammi saja2 je ke tak bagi abang tidur dengan adik?

Disebabkan cuaca sekarang sgt panas...makanya Abah kata semua tidur dalam master bedroom. Bilik budak2 takde aircond...kesian gakkan berkuap dorang dlm bilik nanti. So haritu adik tido sesama ngan abang kat tilam bawah. Anak2 dah tido ammi keluar bilik nak settlekan house chores yang hadoyai....one after another. Dah setel...masuk bilik tengok....hallamakkkkkk...




Adik kena tindih.

Amik gamba lelaju sebab ini bukti yang nak ditunjukkan dekat abang...budak yang jangan cakap kosong. cakap dengan dia kene ada bukti baru dia terima. Ada ciri2 lawyerkah? Tapi dia nak jadi pilot.

posted from Bloggeroid

1 comment:

Anonymous said...

Haih!! Nk cubit kaki bakal pilot tuh!