I will bite you into pieces!

Drumstick.

Yeay...I can now see his central upper incisor emerging.  Such a late bloomer Ozil.  He is now 1 year 1 month & 1 week old.

Bila gigi atas bawah dah tumbuh...ini mengerikan.  Nasib baik dia dah takmo direct breastfeed sangat.  Buat-buat muntah.  Huhhhh..ngengada.  Tapi dia macam ada percubaan untuk gigit and rentap.  Fuhhh harap2 abang ngan kakak tak kena.

Teringat dulu kakak pernah kene gigit and rentap dengan Khilfi.  Dia punya meraung buat ammi rasa ammi pun nak nangis sekali.

Bulu mata awning tu kadang-kadang buat ammi rasa nak cabut je.  Panjang kemain lagi.  Siap lentik lagi.


Baru acah-acah nak geletek dia dah gelak besar.  Drama King sangat kamu ni Ozil.




Bila cakap ngan dia, "open your mouth...show ammi your teeth", ha gitu bukaknya.  Senangnya kerja dentist kalau budak-budak berani nak bukak mulut depan dorangkan.

No comments: