Bergabung Meletop

Demi mencari sesuap nasi saya perlu bekerja sehari selepas Hari Raya.  Hahahahha..

Saya jeles dengan perkara ini sebab saya tak dapat join dorang.  Plannya lepas abis keje nak ke Melaka semula naik bas.  Awal pagi dah cakap ngan mama...malam nanti Ozil tido ngan mama sebab aku mungkin tak balik.  Tapi check online bas yang available pukul 8.58pm.  Apakejadahnya.  Jadi balik jelah ke Seremban bertemu anakanda bongsu.

Pakpis came up with idea untuk buat acara main futsal bersama ahli keluarga Abg Jamil.  Barisan player memang ramai sebab adik bradik je pun dah cukup utk buat 1 team.

Alhamdulillah berjaya gak plan Pakpis ni.

Venue:  SP Futsal Centre, Taman Teknologi Cheng, Melaka
Harga Court:  Lupa nak tanya tuan organizer dan assistantnya.


ni baru sebahagian dari anak-anak dan cucu-cucu abah.  Atuk memang ramai cucu-cucu lelaki.  Dah sampai yang hujung-hujung baru muncul sorang demi sorang cucu pompuan. 

Yang takde dalam gambar ni adalah... Along sefamily, Siti sefamily, Wan sefamily dan saya yang comel.  Saya cuma wakilkan anak-anak je.


Atuk pun main jugak...jadi keeper lagi.



The pompom ladies.  Yang pakai topi baju merah tu musykil sikit.  Salah acara Abg As ni.


Lepas main harus lapar kata Mr. Kay.  Gi makan dulu recharge apa yang patut.


Ni acara pagi sebelum kejadian berfutsal di malam hari.  Aku tinggalkan anak-anak kat Melaka kecuali Ozil sebab as I said earlier aku pekerja berdedikasi.  Kene gi keje.

Thank you Abg As sebab membabysitkan anak-anak saya hahah.


Lain kali buatlah lagi ye...

No comments: