Kesukaan sangat ni

Budak lelaki memang camni kot ye.  Macam suka nau menerokai kejadian yang Allah jadikan.

Sebab tu malas nak biarkan dia bolen gini.  Dulu masa pakai diapers yang jenis lekat2 tu, lagi stress.  Suka je dia cabut pastu cabut terus tau.  Dah camna pulak nak lekatkan diaper tu.

La ni pakaikan yang pants je...tapi gigih sangat nak merasa.  Takut terbang ke hapa agaknya.



Ikut sukalah asalkan tak kencing merata ye Ozil.

1 comment:

pHat sUe said...

Euwwww ... X nak x nak ok. Sheilaa dh besar anak daramu. Nama saja ada fb tapi kenapa aku jarang2 la ternampak anak dara ko. Tinggi dah siap tlg ammi kt dapo.