Merdeka & Birthday Eve

I'm officially 18 yesterday.  Was 18, 18 years ago hohoho.  So, do your own calculation.  Don't be so lazy!!


Time spent with Mr. Kay, Kyra & Khilfi.  Ozil kena tinggal dekat rumah.


Tak plan pun nak pergi ke padang for Merdeka Countdown.  We actually went out to buy Ozil's new feeding bottle & teat.  This little hero is so particular with his teat.  Sangat sangat sangat cerewet.  End up tak jumpa pun puting yang dia hisap tu.


dah pandai posing gini dah anak dara ni.



gaya lasak seorang anak dara.  Main pedang ngan adik.


santai sangat kononnya...padahal kaki tengah semut-semut tu.

Tok Mat sampai agak lewat... kul 11pm baru start acara kereta berhias.  Kereta yg paling cantik bagi aku adalah MPPD punya.  Bagi akulah...bagi orang lain aku taktau.



yang ni pun ok gak..tapi dari which jabatan ntah.  lupa plak.


tepat jam 12malam... inilah yang kita tunggu-tunggu.



Saya rasa seronok!!


besar sangat dah budak comot ni....membayangkan 3-4 tahun lagi apa rupa dia.


Susah nak bergambar dengan hero sorang ni.  Ligat sangat.  Pastu kalo dapat bergambar mesti rupa dia jadi macam-macam.  

Banyak kali Mr. Kay tanya... nak gi makan apa? nak apa?  Seriously aku takde rasa pun macam nak apa2 yang special. Baguskan saya?? hahaha

Ok..sila belikan gelang kaki.

No comments: