Setiamu disitu

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA...

Bersiaran langsung dari meja pejabat.  Berdedikasi tak? Orang lain sibuk cuti aku keje.

Sampai ofis pagi tadi terperasan dia terselit kat situ rasa macam...ahhhhhh lega.  Ko ada rupanya Kak Putih.  Aku pikir ko sudah tercicir dimana-mana.

Seharian tanpa jam semalam rasa macam...oh no.  I cannot live without my watch.  Poyo sangat statement tu Puan Sharmila.

Siap cakap ngan Mr. Kay pagi tadi masa dia hantar ke Terminal Bus Seremban.  "Kalau jam saya tak jumpa nanti belikan saya jam baru ye".  Senang-senang je order, ko ingat laki ko cop duit kat tepi bank??


Ni kes solat Asar dihujung-hujung time nak baliklah ni Rabu aritu.  Pastu macam-macam benda aku selit dalam beg dan benda yg paling penting lupa nak disarung balik ke tangan comel ni.

No comments: