Kerut macam ammi

Menurun dari ammi ni kerutan kat dahi tu.  

Selalu sangat orang tegur aku..."takyahlah stress sangat muka buat kerja".. "tu napa berkerut bagai tu".

Kerutan tu berlaku diluar kawalan saya...otomatik berkerut.

Sekali tengok si kecik kepala besar ni pun sama gak pesen berkerut cam ammi.


Berkerut ye ye o je..padahal tengok Didi & Friends je pun.

Satu-satunya anak yang terpaksa digadgetkan.  Lain macam perangai budak ni.  Tapi dia nak tengok Didi & Friends je.  Kalau pasang lain nanti dia hilang focus.

No comments: