Kyra's 7th Birthday - Batch 3

Yeayyyy welcome back to work buddies.

Jangan nak malas sangat..nak cuuuuuti je keroje.

Continue from last post... Ammi tanya kakak, kakak nak makan apa for birthday.  Kakak kata kakak nak steambot.  Alahaiiii stimbot je??

3 kali ammi tanya.  3 kali ammi bagi suggestion lain.  Dia tetap gak nak steambot.  Ok fine.  Abah kata kita gi kat Taman Dagang tu jelah.  Nak makan stimbot dalam KLCC kang tercekik plak.  Kalau gi Johnny's pun macam tak puas makan.

 Ni gambar lepas makan sebenarnya.  Kasi can budak botak ronda kawasan


Dia mintak nak makan sini..nasib baik dia makan beriya-iya.  Puas hati tengok dia makan.

Nak gak letak gambar kelam ni.



Si kecik ammi suap sambil layan ChuChu TV dia.  Tenang sikit nak layan dia ni...kalau tak tu..kejap nak keluar kejap nak berdiri

Besar kepalamu nak

No comments: