Yeay... Ammi masak

 Yeay... Ammi masak.

Helehhhhh kecoh je ammi ni.  Mak orang lain pun masak gak, takdelah kecoh sangat cam ammi.  Hari Sabtu lepas balik dari Muzium tu ammi masak nasi goreng je.  Sonang. Abah pun lepas hantar kitorang balik Abah terus shoot gi Melaka.  Ada kerja nak kena buat.



Jadi hari Ahad ammi masaklah untuk cinta-cinta hati ammi ni.

Ikan bakar ikut suka, sup kobis+telo+carrot+soon+fucuk, balance hati & pedal goreng, brokoli goreng, dan ulam-ulaman untuk abah.  Ammi tak makan ulam... tapi kalau ulam tu digoreng atau dimasak ammi makan.  Janji masak ammi bedal je segala jenis sayo.

Dah tu je ammi nak cerita... busuk pulak rasanya bau baju ammi ni.  Tadi ammi gi beli sarapan kat cafe Ambank...melekat pulak bau makanan kat baju.  Tak suka tak suka.

No comments: