Pages

:: Blogger Challenge :: # 3 - Picture of your handwriting

 3rd Task - Picture of your handwriting.


Matilanak...tulisan ammi buruk.

Sejenis malas nak menulis pun ye jugak.


Ni tulisan bajet cantik sikit.  Time rajin.  Time isi borang.

Haaaa...ni tulisan secretary.  Asal boleh je.

Ammi dah lama tak guna shorthand bagai tu, makanya tinggal sikit-sikit perkataan je yang ingat.  Tapi rasanya kalau drill slow-slow boleh lagi tulis...tapi ada benda senang buat apa nak susahkan.  Abih tu dah kerja kat bidang yang bukan meeting berjam-jam.  Takyah nak ambil minutes bagai...memang abaikan jelah shorthand tu.

Ammi rasa setakat ni tulisan kawan ammi...yang paling cantik ialah tulisan Shamriza.  Serious punya lawa cursive dia.  Memang itulah tulisan dia amik nota laju, itulah tulisan dia tulis kad semua.  Laju tapi lawa.

4 comments:

  1. kira cantik la tu tulisannya...
    ooo akak ni PA jugak ya... kite geng sekapal lah ni

    ReplyDelete
  2. Nice... Tulisan org2 berjaya ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah...berjaya mengharungi cabaran hidup je

      Delete