Pages

MCO Barber

Kedai gunting rambut masa MCO dibuka oleh Ucu.

Ammi ni sebenarnya masa tu dah rimas gila tengok rambut Khilfi.  Rambut ammi sendiri pun ammi rimas gak sebab apa halnya bila pakai telekung, sideburn terjulur kat tepi muka.

Mujurlah macha ni ada beli shaver...adalah juga aktiviti kita boleh buat selain tengok handphone, tengok tv, main congkak...


Budak ni mengembang dengan jayanya.  Sebab tu kena tutup part dada tu.  Dah serupa boleh pakai bra size 34.

Okkkk..yang baju merah ni adik bongsu ammi.  Jangan ingat bangla pulak datang gunting rambut hahahah..  Dah le pakai sluar bunga-bunga


Yang ni pulak dah terbogel nak mandi...pastu gedik-gedik kluar mintak Ucunya potongkan jugak rambut dia.  Padahal rambut dialah paling pendek sekali sebab baru potong sebelum balik Seremban.

Makanya rambut ammi pun selamat ditarah oleh Ucu & Muma.  Seeeee selamat duit RM30 walaupun gondol sebelah kanan rambut ammi.  Tapi duduk rumah je kan.  Apa ada hal.

4 comments:

  1. hahahahha anak bujan ammi tu sama mcm aiyan kot, dia punya nenen tuh dah macam pempuan,...
    aritu pun dah selamat potong rambut orang kt rumah tu... nasibla Edy boleh potongkan sikit-sikit hheheheh

    ReplyDelete
  2. iyer.. Ian pun rambut dah panjang gile. mujuk ada kedai yg bukak sehari sebelum raya tu tok abah dia bawakkan.

    ReplyDelete
  3. wahh jimat rm30 leh beli paket nescafe 3+1 letak kat opis tu mak., ;p

    ReplyDelete
  4. ramai yg try skill potong rambut time MCO...nicely done..

    ReplyDelete