Kau Terpaksa Aku Memaksa

Sesekali menyakat anak ni bestkan.

Nak-nak bila dia nak sesuatu..dan untuk pastikan dia dapat dia TERPAKSA buat.

Malam Sabtu tu kitorang di rumah Muma.  Abah & Khilfi ke Melaka siapkan kebun dengan adik-beradiknya yang lain.  

Budak kecik ni nak main handphone ammi.  Jadi ammi suruh dia cakap "I Love You" dia taknak.  Suruh cium dia taknak.  Ok fine.....taknak tak dapat.

Suruhlah cakap "Ammiku yang comel, ammiku sayang.."..hahahah gila kuasa mak ko ni nak.


5 comments:

  1. ha ha ha..teringat kes anak buah gak semalam. Aku balik keja terus tanya toys, sbb pernah la 2, 3 kali belikan toys utk dia. pas tu..ajak dia gi beli toys..terus salam mummy dia.. sbb nak ikut mummy ayu. budak2 kan?

    ReplyDelete
  2. budak2 kalau dia nak main apa2/apa mintak apa2 dari kita, memang kami pun suka menyakat. suruh dorang buat benda2 yg annoying

    ReplyDelete
  3. hahahhaha comel je lah... ammi nya pun saja, dia segan ek kalau suruh si aiyan takde herannya dia lagi suka, kalau suh cium laju je dia

    ReplyDelete
  4. Hahhaha..kalau mengusik no satu kan kita ni....macam tu jugak SA ngan anak- anak buah

    ReplyDelete
  5. hahaha.. sha selalu je buat ini dekat Imani.. seronok menyakat..

    ReplyDelete