Bila punya ntah

Haritu Abah ambil buku sekolah agama Khilfi secara drive thru. Tau2 dalam bungkusan tu ada hadiah "mata pelajaran terbaik".

Subjek apa yang dia jadi terbaik tu taktaulah pulak. Tahun lepas pun berapa hari je anak-anak kita semua ni ke sekolah.  Periksa pun online je. 



Tahun ni nak UPKK dah budak sorang ni.  Ammi tak risau sangat subjek lain sebab ammi yakin dengan dia, yang ammi risau Khat.  Ni pun kadang2 kalau tengok dia leka ammi suruh keluarkan buku khat dan buat latihan.  Belum pernah lagi dari darjah 1 sampai 4 dia dapat A utk subjek ni.  

Harap2 dia tak jemulah bila ammi push dia. 

3 comments:

  1. wahhhh tahniah... bersemangat tengok dapat pencel banyak gitu

    ReplyDelete
  2. tahniahhhh..dapat jugak boost semangat dia untuk belajar bersungguh2 hehe

    ReplyDelete