Takyah nak bergula sangat

Memalukan je isu ni.

Yang seronok sangat jadi anak gula ni nanti bila korang dah kahwin, dah ada anak dara korang tau lah camni runsingnya hati ibu ayah membesarkan anak perempuan. Senang-senang je korang nak bergula-gula kat luar tu.

Yang lelaki sibuk nak jadi bapak gula tu pulak..alahaiiiii. Kata average umur 35. Dah kenapo? Kalau kata umur korang 40 pun anak korang kat rumah tengah hyper lagi. Gi pantau dorang buat PDPR lagi bagus dari ko layan anak gula yang menghabiskan bogheh ni !!!

Huh

Semoga anak-anak kita terhindar dari perbuatan tak senonoh ni.



10 comments:

  1. Amboih.. Nak berSUGARBABY, Bersugar DADDY bagai kan. Jaga anak pempuan susah, jaga anak lelaki pun susah. Semoga dipelihara dari benda2 tak baik mcm ni

    ReplyDelete
  2. OMG....tak sangka betul la....haih..apa la nak jadi...

    ReplyDelete
  3. Kebanyakan yg kolej swasta atau ipts ye ammi, bergula gulaan hahahha

    ReplyDelete
  4. ingatkan apa tadi ..dok gula gula hahaha

    ReplyDelete
  5. Allah.. seram pula bila terbaca pasal ini..
    semoga anak-anak kita terhindar dari perkara-perkara sebegini..

    ReplyDelete
  6. Bapak gula ni manis kat duitnya aje
    yang tak berduit macam wak ni, jadi bapak cuka bolehlah

    ReplyDelete
  7. adakah ini juga disebabkan kepincangan dalam sesebuah keluarga? tapi scary tengok status anak gula ni huhu

    ReplyDelete