Save the best for last

Rasanya ammi masa kecik dulu pun gini gak.  Makan nasi dulu, pastu telur atau ayam simpan makan lasttttt sekali. Pastu kalau dalam pinggan adik bradik yang lain dah habis ayam telur tu bagai... Ya Allahhhhhh ko rasa ko la champion.  Padahal mmg sama sukatan semua orang dapat.   Rasa macam bongok je bila pikir balik.  Hahhaahha

Menurun plak prangai kat anak2 kan.

Ayam simpan tepi dulu... Pastu jangan ada siapa yang berani cilik walau pun sikit.  

Kedekut amek dak kocik ni. 

11 comments:

  1. Kalau wak dulu kecik2, suka habiskan lauk dulu.
    Kalau dah habis dapat tambah.

    ReplyDelete
  2. save the best to the last kan.. sama concept kite hehe

    ReplyDelete
  3. Saya selalu telur kuning simpan last haha

    ReplyDelete
  4. hehehehe... bagus lah kak dia makan salad tu, kalau aiyan memeng tak lah

    ReplyDelete
  5. Hahhaa...SA dulu pun sama..mak abah beli apa2 waima buah mata kucing pun kena bagi sama rata..sanggup makan sikit..syg nak habiskan...

    ReplyDelete
  6. Heheee..kenapa xmkn skali dgn nasi kan lebih sedap haaa ^_^

    Btw Ammie jemput join GA shida ya jika kelapangan :)
    https://www.shidaradzuan.com/2021/03/giveaway-raya-bersama-shida-radzuan-blog.html

    ReplyDelete
  7. Hehe comel ja kelaku hehe. Btw Mrs Kay. Anda di tag, jom join giveaway

    https://ctcheery87.blogspot.com/2021/04/giveaway-raya-bersama-shida-radzuan-blog.html?m=1

    ReplyDelete
  8. Hahhaaaha... kan Mrs. A pun sama pastu kalau ada yang mintak sayang pulak nak bagi habis di cop kedekut

    ReplyDelete
  9. Haha pernah juga bt masa tadika. Lepas tu habit dh berubah

    ReplyDelete
  10. sama geng.. hahaha... sbb last2 boleh ratah ayam tu..

    ReplyDelete
  11. sama2 biasa had lauk tinggalkan makan kemudian.. baru rasa nikmat makanan tu

    ReplyDelete